امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

امیرعلی ذات الریه کرده ولی خوب میشه ببینید!

1391/12/17 7:01
نویسنده : ::: مینــــ| :::
144 بازدید
اشتراک گذاری

اولش خوب بودی مارفتیم خونه خاله نسرین خاله نسرین عاشق توئه و اصرار کرد بریم چندروز خونشون بمونیم هواهم خیلی سرد بود.

بعد مامانی یواش یواش احساس کرد تو داری مریض میشی (آخه خونه خاله خیلی سرد بود شوفاژاشونو بسته بودن) به دکترت زنگ زد دکتر گفت زود ببرمت بردمت تا یه مدت خوب شدی ولی باز مریض شدی..

و اینسری خیلی بدتر و شدیدتر مریض شدی گلم ... و من اصلا و اصلااااا دوست نداشتم از همچین روزایی خاطره و عکس داشته باشم ولی فقط بخاطر اینکه هر وقت بزرگ شدی و دوست داشتی تک تک لحظه هاتو ببینی از این لحظه هایه سخت عکسو فیلم گرفتم من به اندازه چندین سال برایه اینروزایه تو پیر شدم و شکستم مخصوصا لحظه ایی که رگ پیدا نمیکردن تا سرم رو وصل و کنن و من زجر کشیدنت رو میدیدم خیلی سخت بود ولی خدارو شکـــــــــــــر گذشت ... اینم بگم بابایی تویه این لحظه ها خیلی باهامون بود و برامون زحمت کشید و نذاشت من حتی یکبارم غذایه بیمارستانو بااینکه عالی بود بخورم ... دوستتون دارم1390/12/16بیمارستان.

واما امیـــــرعلی خداروشکــــر خوب شد...

وای از دست این جوونا گیر دادی گفتی بینیتو عمل کنیم ازش راضی نیستی :دی.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران
3 فروردین 92 22:58
وایییییییییییییییییییییی مینا گریم گرفت یاد اران افتادم که میخواست سرم بزنه منم انقدر گریه کردم مردمممممممممممممممممممممممممممممممممم الهی فداتش شم امیر علیم کوچولوبود خیلیییییی



آخیییی بمیرم براش مریضی بچه ها خیلی سخته مرجان امیرعلی باز مریض شده گریهههههه