امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

نظرات (9)

مرجان مامان آران
1 اردیبهشت 92 11:35
واييييييييييييي عكساشوووووووووو خداااااا

خوشبحالتت بلدي من بلد نيستممممم

خيلي خوشگل شده خاله قربونت بره عزيز دلممممممممممممممممم




مرسی مرجان جون چندتا از عکسایه آرانو برمیدارم براش درست میکنم عزیزممممم غصه نخور






بهارک مامان آردا
5 اردیبهشت 92 23:19
وای چه بامزه شدن اینا
مخصوصا اون اولی که آشپز شده



مرسی بهارک جون
سارا از ساری
8 اردیبهشت 92 10:53
سلام مینا جان ماشاالله پسر بانمکی داری.خداحفظش کنه.پستت و داخل نی نی سایت دیدم و به کوچولوت رای دادم امیدوارم اول بشه



مرسی عزیزم واقعا لطف کردی گلم
مامان ظریفه
16 اردیبهشت 92 16:06
وای خیلی بامزه شده عکساش

لینکتون میکنم عزیزم


خواهش میکنم اختیار داری عزیزم

متین من
17 اردیبهشت 92 3:36
موفق شدم بیام وبلاگت هورااااااااااااااااااااااااااااا


خوش اومدی عزیزم

شرر
17 اردیبهشت 92 4:35
سلام
مینا یعنی مرده اون عکس شگفت زده امیر علی نوازنده ام
جیگرشو


مرسی عزیزمممممممم بووووس
persian mom
23 اردیبهشت 92 16:27
سلام سلام
من از وبلاگه اران جون دیدمتون
خیلی خوشگلین پسملی هم شبیه شماس خیلی جیگره


سلام عزیزه دلم مرسییی که از وبلاگ پسرم دیدن کردی وممنون از این همه لطفت بووس بوس

نگار
2 خرداد 92 13:04
سلام من تازه اومدم وبلاگ شما و پسر گلی...ماشالا.. عکساشم (افکتیا)خیلی بامزه شده


سلاممم عزیزم مرسی که به وبلاگ امیرعلی
سرزدی بازم به دیدنش بیا عزیزم
شادی
2 خرداد 92 17:13
جونم. چه عشقی اینننننننننننپسرک به ما هم سر بزن.دوست داشتی لینکم هم بکن


سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ امیرعلی سرزدی عزیزم وبلاگ شما برایه من باز نشد اگه ممکنه یکبار دیگه برام بذارید