امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

❤عکسات حاضر شد هورااااااااااااا❤

1391/12/29 7:14
نویسنده : ::: مینــــ| :::
850 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم "گلم " قشنگم "عشقم

توتمامی زندگی مایی خدایا امیــــــرعلی عزیزمو به تو سپردم خودت حافظش باش.

........

نور چشم مامان و بابا ممنون که حوصله به خرج دادی و باهامون همکاری کردی دوباره بعد از عید میخوام ببرمت گرچه دوست داشتم یه عکس خوشگل با 7 سین ازت داشته باشم هونطور که میبینی تویه عکس کابوی که آخرین عکست بود خیلی خسته و کلی هم گریه کردی از تویه 10 تا عکس این بهتر از همه بود خودت نذاشتی جیگرم آخه حق هم داشتی خیلی لباس عوض کردی ولی مامانی حیف که نذاشتی کفشت پات بمونه عسلم هی در میاوردی تا می اومدیم پات کنیم جیغ میزدی فقط تو یه عکس کفش پاته دیگه باید مامانی یواش یواش عادت کنی از این به بعد مامانی نمیتونه دیگه بغلت کنه خودت باید دست مامانو بگیری و تاتی تاتی راه بری همونطور که تومن دنبالت میکنم خونه می دویی همونطور هم تو خیابون بدو بدو کنی عسل من گرچه میدونم با کفش راه رفتن فعلا برات سخته برات عزیزم


اندازه تمامیییییییییییییی دنیا و هرچه هست در دنیا دوستت دارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شرر
28 اسفند 91 0:23
سلام سلام
ماشالله ماشالله به این گل پسر
مینا جون خیلی عکساش قشنگ شده
از آریو هم از این عکس پاپیونی ها انداختم اما تو آتلیه مامان هههههه


مرسی عزیزممم ... تا جایی که من میبینم آتلیه مامان کمم حرفه ایی نیس ههههه حتما یادت باشه عکس آریو رو بذاری ببینما ..

مرجان مامان آران
28 اسفند 91 3:17
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا دل رفت عاشقتم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خدا حفظت کنه مینا جونم دوست دارمممممم
عیدت مبارک پیش پیششششششششششش



جیگـــــرتو مرجان .... منم دوستت دارم عشقم عیدتوهم مبارککککککک
سارا(مامان امیر پرهام)
30 اسفند 91 1:17
عزیزم پسر اقا .خدا حقطت کنه برای مادر و پدر


مرسی عزیزه دلم خدا گل پسره تورو هم حفظ کنه خانومی
بهارک مامان آردا
20 فروردین 92 4:41
عکسها عااااااالی هستن
کدوم آتلیه رفتین؟


مرسی عزیزم آتلیه سها رفتیم