امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

واما چندتا عکس از یکسالگی ویکسالو یک ماهگی

1391/12/19 8:17
نویسنده : ::: مینــــ| :::
289 بازدید
اشتراک گذاری

اول از تمام کارایی که تو مدت کردی میگم برات امیرعلی عشق مامان بابایی الان دیگه کاملا مستقل راه میری از خواب که بیدار میشی اول یه چرخی تو خونه میزنی و وقتی که مطمئن شدی دیگه هیچ جایه خونه سالم نیس میایی بالا سره منه بدبخت شروع میکنی به کشیدن موهام خنثی اینم بگم که ما بخاطر راحتی تو که تنها نمیخوابی و حتما باید پیش من وچسبیده بمن بخوابی و هم چنین بابایی هم جدا از من نمیخوابه (منظور که نه میتونم تو رو بینمون رو تخت بذارم ونه میتونم لب تخت بذارمت چون از بس وول میخوری میترسم روزی 10 بار از تخت بیفتی ) بنابراین الان چند ماهی میشه تختمونو موقتا جمع کردیم تا تو راحت پیش من بخوابی و دوباره موقتا برایه عید باید بیاد سرجاش شاید توهم عادت کنی تنها تو اتاق خودت بخوابی عزیزم ... دیگه اینکه واسه مامان بابا میرقصی عاشق موزیکی عاااااااااااشق باباجون (آقا جون) منی ودنباله مامانی گریه میکنی وقتی بهت میگم بع بعی چی میگه پشت سره من میگی بع بع وقتی شیر میخوایی میایی از یقه ام آویزون میشی و مرتبا تکرار میکنی می می می می ... خلاصه با آهنگ میخونی لی لی لی لی حوضک باهم بازی میکنیم عاشق آدم آهنیتو ماشین کنترلیت هستی وفتی بهت میگم اینکارو نکن چشم غره میری و با ناراحتی یه جا میشینی .. نگران عاشق ماشین سواری هستی وقتی سوار ماشین میشیم گریه میکنی وانقدر خودتو کشو قوس میدی تا بابایی مجبور میشه نگه داره کمی برف پاکنو بزنی و با فرمون ماشین ور بری تا خیالت راحت شه .

هفته آینده از آتلیه سها برات وقت گرفتم تا بریم چندتا عکس با هفت سین و تیپ خوشگلت بندازیم نمیدوووووووونی واست چیاااااااااا خریدم سنگ تموم گذاشتم برات

 

دستم درد نکنه .

.

 

 

اوپسسسسسس کی به مامان من گفت بالایه چشمت ابروئه :))

.

عاشق هد ستولپ تابی هد ستولب تاپ باباتو به کلی داغون کردی الان اینی که تو گوشته کاملا بدون استفاده اس واما مننننن!! من هیچی خوووب به وسائلام کمی حساسم ..

پسملم دخمل شده مژه

.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
17 اسفند 91 7:34
ای جانم .با اجازه لینک شدی
مامان زهرا
18 اسفند 91 5:56
وای خدا یا چقد نازه پیش منم بیا منم یه عکس از پسرم دارم که دخی شده