امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

تولـــد یکسالگی

1391/12/19 6:40
نویسنده : ::: مینــــ| :::
359 بازدید
اشتراک گذاری

 

.

 

هورااااااااااااااااا امیـــــــــــــرعلی 1ساله شد عزیز دل مامان یکسالگیت مبارکککککککککککک ..... امیـرعلی جان خواهش میکنم کوتاهی منو که کیک تولدتو تو تراس گذاشته بودم ونمیدونم کی رفته بود لگدش کرده بودو ببخش بخاطر من اونروز بهترین وشاید بدترین شب زندگیم بوددیگه اصلا دوست ندارم درمورد اون اتفاق فکر کنم عزیزم .. حالا خداروشکــــــــر مراسم تموم شده بود ووقتی ما رفتیم کیکو بیاریم دیدیم یکی لگدش کرده و متاسفانه نفهمیدیم کار کیه مراسمت به کلی محیطش بخاطر ناراحتی من عوض شد ومن میخواستم گریه کنم چون حتی به ذهنمم خطور نکرده بود که شاید همچین اتفاقی بیفته وقبل از مراسم از کیکت هیچچچچ عکسی نگرفتم .. من فعلا عکس کیکتو تو وبلاگت میذارم ایشالله عکسایه خودتم دراسرع وقت میارم میذارم عزیزممممم ..ولی پسمل گله مامانی خستگیم به تنم موندا.

کیک تولد

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)