امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

14 ماهگی همراه با عکسهایه آتلیه

1391/12/26 22:38
نویسنده : ::: مینــــ| :::
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم بلاخره دیروز 24 اسفند ساعت 3/5 رفتیم آتلیه تو خیلی خسته شدی و آخراش دیگه نمیذاشتی ازت عکس بگیریم ما خودمونم کلافه شدیم بقیه عکسارو گذاشتیم برایه بعد از عید فعلا ازت 9 تا عکس گرفتیم چندتا مدل عکس خوشگل دیگه هم مدنظرم بود که انقدر گریه کردی نذاشتی آخه خیلی لباس عوض کردی و خیلیا هم بیرون منتظر نشسته بودن ما هم منصرف شدیم اونم فقط برایه راحتیه تو عشقم ... بعداز اونم رفتیم پایین برایه انتخاب عکس تو آتلیه یه قسمت برای بازیه کودکان داشت گذاشتیمت اونجا تا بازی کنی که یهو جیغ زدی .یه آقا پسر که از تو خیلی بزرگتر بود زده بودتت وااااااای من خیلی ناراحت شدم .بابات انقدر عصبانی شد که نگووووو. آخه پدر و مادر اون بچه هم اصلا به رویه خودشون نیاوردن و حتی یه عذر خواهی ساده هم نکردن دیگه ببخشید عزیزم اشتباه از ما بود و ما نباید تنهات میذاشتیم یه دونه گل من....حالا هروقت عکسات آماده شد میام میذارم فعلا چندتا عکس دارم میذارم برات زلزله کوچولویه منننننن.

واینم ازچرخت که هم دسته هاشو کندی هم اونیکه پشتش داشت و مثلااااااااا من باید به جلو حرکتت میدادمو کندی عجببببببب از دست توووو و

..

بعلـــــــــــــــــــــــه متوجه ام !!

..

 

خوووووب مامانی کار دارم ... میشه منو چند لحظه تنها بذاری؟

.


پیرمرد بشم برات میری؟؟؟؟؟؟

اییییییی جونم پسرم عاشق این پیرمرد شدنتم قلب

.

خخخخخخخخ ای مامان کلک!!! فهمیدی میخواستم اینسری لاستیکشو از جا در بیارم

مامان قربون خنده ات بره عسلکم

.

 

مامانی بازم اومدم خرابکاری .

..

ببخشید مامانی لطفا اون دوربینو بمن تحویل بده اومدم بگیرم ... باشه پسرم بازتو ادامه بده مامانی رفت عزیزمممممم

/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا
26 اسفند 91 6:04
سلام گلم عکس ها ی اتلیه رو گرفتی بزار ما هم ببینیم کدوم اتلیه رفتی



چشم حتما میذارم.. آتلیه سها بردم گلم
سحر
26 فروردین 92 20:38
خدا حفظش کنه عزیزم