امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

مامان وارد عمل میشود:))

1391/12/24 6:59
نویسنده : ::: مینــــ| :::
905 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی از 2 ماه پیش همه کاراشو کرده... به سریاشو خودم کردم یه سریاشم آقا شاهین کارگرمون اومد انجام داد...حتی خریدامم از خیلی وقته پیش کردم اما تو باز خونه رو کثیف کردی منم یواش یواش دارم خرابکاریایه جنابالی رو سروسامون میدم جایه دستات به کل رویه شیشه ها ودیوارا مونده وکشوهایه لباسارو هم همشششششش میری میریزی بیرون وباباتم مثلا به من لطف میکنه همونجوری میکنه اون تو البته به ظاهر مرتب ولی با کلی آشغالو مو کرک فرش

خوب منم شروع کردم دارم خرابکاریاتونو درست میکنه دیگه

..    .

         .  . . .  .   .

 بعدشم میشم اینجوری :)))))))

.

 واما تووووووووووو...!!

.  .  .  .

و  ..  ..

کشتی منو مامانیییییی میدونی چقدر دوستت دارم تحمل میکنمو تا جاییکه میتونم دعوات نمیکنم ولی وقتی دعوات کنم تو این شکلی میشی و مامانی طاقت نمیاره

.

بغل میگیره و بوست ومیکنه واینجوری ازدلت در میاره

.

یادی هم از پدر گرامی بکنیم

.  ..

بابایی دوستت داریم بابایی دوستت داریم راستی !! اینجا این سمت راستیه منم سمت چپیه هم تویی این وسطیه کیه بین خانواده 3 نفره ما؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

.

.

.

 

راستی خیلیا بمن میگن تو شبیه داییت هستی خیلیام میگن شبیه خودمی الان بهترین فرصته که هم عکس خودمو هم عکس دایی رو بذارم تا ببینیم نظر بقیه دوستان چیه دوستان ممنون میشم نظر بدید

این دایی

 

.

 

واینم مامانی

.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 اسفند 91 7:56
راستی مامانی این پسر شیطون خیلی شبیه دائی


ممنونمممممممم عزیزمممممممم
شرر
23 اسفند 91 4:49
سلام شرر جون مرسی عزیزم

آره حتمااااااااا بذار مطمئنم اکثریت میگن شبیهن حداقل منکه اینجوری حس کردم من اولین نفر میام میگم شبیه ههههه ببوسش عزیزمو







شرر جون اومدم جوابتو بدم رویه پست تو جواب دادم پستت پاک شد نظرتو یه بار دیگه بنویس من انگاری با خودم حرف زدم خخخخخخ
نظرتو راجع شباهت منو امیرعلی و داییش هم ممون میشم باز بنویس مرسی گلم
شیما
24 اسفند 91 0:42
شبیهه خودته بیشتر مخصوصا چشماش.

پسر نازی داری.



مرسی گلم واقعا ممنونم
شرر
25 اسفند 91 0:51
حالا نظر منو پاک میکنی هعاابئبئنحفکودذذبرذمح
شباهت امیر علی به داییش خیلی زیاده
در ضمن گوشواره هات تو حلقم هههه



خخخخخخخخ یهویی شدددد ببخشید جیگرمممممممم مرسی از نظرت
بهارک
25 اسفند 91 4:05
مبارک باشه وبلاگ تون
خیلی خوشگل شده
عاشق اون چشمهای امیرعلی هستم
راستی..... کپی خودته


مرسییییییی گلممممم

مامان زهرا
26 اسفند 91 6:07
چقدر چشماش شبیه خودته


مرسی عزیزمممم

فری با
5 فروردین 92 3:12
اول از همه مبارک باشه وبلاگت عزیزم من تازه دیدم
دوم اینکه دائی و مامان بهم شباهت میدن امیر علی هم ترکیبی از هر دو هست
سوم اینکه ایشالا خدا حفظش کنه و موفقیتهاشو ببینی عزیزم



مرسی عزیزمممممم برایه شما هم همچنین