امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤معجزه زندگی ما" زلزله کوچولو ❤

1390/10/26 ساعت 3:30 امیرعلی قدم به این دنیا گذاشت...

1391/12/19 8:34
نویسنده : ::: مینــــ| :::
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اولا که بگم این وبلاگو خیلی وقته پیش درست کرده بودم بعد از مدتها که اومدم دیدم فقط متنها هستن عکساش نیستن پس منم بطور جدی شروع به کار کردم و در عرض دوروز وبلاگو درستش کردم ... حسابی خسته و کوفته شدم خدا کنه بدونی این فقط و فقط  قدرت عشقه که یه مادرو مجبور به این کار میکنه قلب

امیرعلیه مامان من بخاطر اومدنت هم خداروشاکرم هم از تو ممنونم از اینکه باعث شدی لذت مادر شدنو بچشم ماچ الهی قربونت بره مامانی که با اومدنت به زندگیمون روشنی و گرما دادی ... مامانی قده تمااااااااااام دنیا عاشقته و دوستت داره عسلم... تو بزرگترین معجزه زندگی مایی امیــــــرعلی 

 

..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهارک
25 اسفند 91 4:11
همه عکسهاتون رو دیدم
خیلییییییییییییی خوشگلن همه
بووووووووووووس


مرسی که از وبلاگ امیرعلی دیدن کردی بووووس
مرجان مامان آران
3 فروردین 92 23:01
خیلیییییییییی عالی بود فدات بشمممممممممممم
لحظه شماری میکنم عید تموم شه همدیگرو ببینیمممممممممممممممممممم


مرسی قربونت برم من مرجان جونننننننن منم همینطور عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم